Senin, 16 Mei 2016

Review: Sabun dari Gloxina17 - Sabun Cherie Essence Bar

assalammualaikum dan salam sejahtera

Kali ini kolin diberi masa 3 minggu untuk cuba sabun ini. Kata pengedar sabun ini, ianya mampu membantu kolin bagi menyelesaikan masalah wajah kolin. Dah cuba pun, bau dia memang sedap dan wangi.


Sabun ini telah membantu kolin mengecutkan jerawat, mengecilkan ruang pori di wajah dan kurang dah rasa muka berminyak. Disamping itu ianya memutihkan juga tau. Lagi tambah menarik, sabun ini bukan boleh digunakan diwajah sahaja. Malahan di sekitar pelipat badan kita juga, di celah ketiak, lutut, siku dan tempat-tempat lain yang kita nak bagi cerah. Pendek kata memang seketul sabun Cherie Essence dari Gloxina17 ini boleh bawa banyak manafaat kepada kesihatan dan kesejahteraan kulit kita. 

Siapa lah yang tak nak kulit muka dan badan cerah kan?

Nampak tak kolin tonyoh-tonyoh kat muka pakai sabun ini. Sebab tagline sabun ini lah, tonyoh-tonyoh bagi gebu. Haa kome..gebu gebas lah kolin selepas ini. Tengok bukti yang kolin betul-betul gunakan sabun ini sebab dah naik nipis dah dari seketul besar. Memang suka dan rasa kulit bersih sangat setiap kali guna.


Bahan Utamanya ialah pokok pine, apple stemcell, kolagen, vitamin c, ekstrak tomato, 
Portulaca dan Glycerine. 

Kelebihan Sabun Cherie:

Melembapkan kulit wajah
Mengecilkan pori-pori wajah
Memudarkan jerawat, jeragat dan parut
Memuutihkan kulit wjah dan bahaigan leher, ketiak dan pelipat bikini.

Boleh digunakan oleh wanita dan juga lelaki ok.
Terima kasih Gloxina17 sebab share produk ini dengan kolin.
Happy sangat bila tengok parut-parut jerawat kian menipis kat muka ni.

Buat yang mencari sabun ini boleh hubungi Sheila Ramlee Trading di talian 019-9808889
atau layari FB mereka di

www.facebook.com/gengkulitbersihsabuncherrie
www.facebook.com/gengmulussabuncherrie

Tonyoh tonyoh perap gebu selalu ~

Love,

Kolin Zainal

Tidak ada komentar:

Posting Komentar