Minggu, 04 September 2016

Badan kekal harum dengan HARUM MALAM

assalammualaikum dan salam sejahtera

Menjadi seorang wanita bukan lah mudah kan. Segalanya hendak dijaga rapi dari hujung rambut sehingga lah hujung kaki. Kali ini kolin nak berkongsi satu suplemen dalaman yang telah kolin amalkan selama lebih 2 minggu. Pengakuan jujur ni tau, sebab memang HARUM MALAM banyak membantu tubuh badan kolin. 



Memang akui, sekarang cepat mengantuk dan cepat sangat penat.
Menganjak ke umur 36 tahun ini bukan lah mudah tau, kolin bernasib baik sebab ada yang ingin berkongsi dengan kolin mengenai produk ini. HARUM MALAM supplemen dalaman yang mewangikan tubuh sepanjang masa di samping menjadi agen perapat. Dapat menyihatkan tubuh badan dan memberikan tenaga kepada para ibu atau wanita yang sibuk bekerja di siang hari dan malam menguruskan rumahtangga pulak kan. Macam kolin juga la, balik sahaja dari kerja terus memasak, membasuh dan juga memastikan segala keperluan anak-anak siap untuk bersekolah di keesokan pagi. Dengan kerja pejabat dan kerja rumah memang teruk rasa hari-hari kan. 


Di adun dengan ekstrak ros dan kaya dengan estrak herba lain seperti sirih, buah tin, kismis, madu, goji, limau purut, strawberi, kayu serapat, buah delima, manjakani, pueraria lobata, pueraria mirifica dan senna dapat mengatasi baru kurang enak dari tubuh badan kita sendiri. 

Ini antara kelebihan HARUM MALAM buat pengetahuan korang semua. 

mengatasi masalah keputihan
menghilangkan kegatalan dan masalah bau di miss V
mengetatkan, menegangkan dan merapatkan otot rahim
memberi tenaga dan kecerdasan
membuang toksin dalam badan
melawaskan sistem penghadaman
melancarkan perjalanan dan kitaran haid
membuang angin di dalam badan
mengurangkan masalah bau badan
menguatkan keinginan hubungan suami isteri
anti penuaan dan mencantikkan bentuk badan
membesar dan menegangkan payudara
membentukkan punggung agar lebih montok
membakar lemak yang berlebihan
mengawal berat badan
mengempiskan perut buncit
menyubur dan merapatkan pintu rahim
menghalang jangkitan kulat dan virus
memberi perlindungan antioksidan yang tinggi 
meningkatkan pengaliran darah yang membantu hubungan suami isteri

Harga cukup murah RM33.00 sahaja untuk sebotol. Makan satu sudu sebelum sarapan dan satu sudu sebelum makan malam. Jangan lupa gunakan sudu plastik untuk kesan yang lebih baik. 

Setakat ini memang kolin suka sangat supplemen ini. Dah mula rekemen kat kawan-kawan dah pun. Sebab barang baik harus di kongsikan bersama betul tak?

Buat korang yang masih nak tahu kebaikan HARUM MALAM, ikut sahaja mereka di

www.instagram.com/harum_malam_hq

Pastikan korang pergi ke laman web yang betul sebab sekarang ini banyak sangat tiruan. Nasihat kolin, dapatkan info yang betul dan beli dari orang yang betul. Ikutkan kalau nak tahu sendiri produk itu tulen atau tidak, untuk HARUM MALAM korang boleh imbas kod QR yang ada di botol tu. Terus ke laman wechat untuk disahkan tau. Jaga-jaga korang jangan terbeli yang tiruan pulak. 

Buat kawan-kawan yang masih gadis atau sudah berumahtangga. Sila lah cuba Harum Malam dan kita kongsi kebaikan produk ini bersama ok. Dah makan dekat 2-3 minggu ini, memang kolin nak teruskan sahaja. Alhamdulillah, badan dah tak seram sejuk. Badan lebih bertenaga walaupun sibuk seharian. 


Jangan lupa amalkan ok. Produk yang bagus ini di hasilkan oleh Millennial Gen Sdn Bhd.

Love, 

Kolin Zainal

Tidak ada komentar:

Posting Komentar