Kamis, 20 Oktober 2016

Pulihkan tenaga dan hidrasi dengan LUCOZADE SPORT LEMON

assalammualaikum dan salam sejahtera

Kolin nak perkenalkan korang dengan minuman isotonik No. 1 dari United Kingdom. Keluaran Suntory Beverage & Food Malaysia Sdn. Bhd. (SBFM) ini adalah satu minuman isotonik berperisa lemon dan dipercayai oleh para atlet dan persatuan atletik di seluruh dunia tau. Kepada yang suka minuman tenaga dan beperisa lemon boleh cuba minum LUCOZADE SPORT LEMON yang baru ini.

Bagi kolin yang sentiasa aktif ke sana sini, memang selalu terhidrat dan kekurangan tenaga. Kolin cuba minum LUCOZADE SPORT LEMON dah beberapa hari dah. Ternyata ianya memberi lebih tenaga dan kurang letih akibat selalu ke sana sini kan. Maklumlah kerja di pejabat ada tiga tingkat, sekejap ke bawah, sekejap ke atas. Semua itu memang memerlukan tenaga. 
Satu lagi kita kan perlu nampak cergas di dalam pekerjaan.
Tambahan pula dengan cuaca yang tidak menentu, panas kan keluar lunch tu. Terhidrat tau !

Menurut Mr. Rodney Tan, Ketua Pemasaran SBFM, melalui penyediaan Lucozade Sport berperisa Lemon baru kepada warga Malaysia, mereka ingin membantu warga Malaysia mengekal kadar ketahanan dan prestasi sewaktu aktiviti sukan berpanjangan dan senaman harian. Kemampuan Lucozade Sport Lemon menawarkan manfaat segera penghidratan, serta mengantikan natrium yang hilang dalam peluh, Lucozade Sport Lemon dapat membantu dalam situasi tersebut.


Rasanya yang tidak bergas dan tidak lah masam seperti perahan lemon biasa, itu yang kolin suka. Duduk kat taman sambil berehat setelah penat bekerja seharian memang menyegarkan apabila dapat minum Lucozade Sport Lemon ini. Produk Lucozade Sport telah dirumus khas berdasarkan bukti saintifik yang disokong oleh Lembaga Keselamatan Makanan Eropoh (EFSA), maklumat generik, atau data daripada kajian intervensi manusia. Semua ini di dalam memastikan kualiti dan keselamatan terpelihara. 

Kalau di Malaysia minuman isotonik ini memang baru sangat. Tapi kalau di luar negara persatuan-persatuan sukan utama seperti Pasukan Ragbi England dan Pasukan Bola Sepak Enghlad turut menyokong minuman isotonik ini di dalam aktiviti sukan mereka. Di Malaysia, Lucozade Sport adalah rakan minuman isotonik rasmi bagi lari HSN21KM yang akan di adakan sempena sambutan HARI SUKAN KEBANGSAAN MALAYSIA 2016 yang telah di adakan pada 8 Oktober 2016 yang lalu. 

Buat yang kuat bersukan dan bersenam dan nak cuba minuman ini senang sahaja nak dapatkan. LUCOZADE SPORT LEMON (500ml) ini boleh dibeli di semua pasaraya besar dan jua kedai runcit di seluruh negara pada harga bermula RM2.50 sahaja. Murah kan !!!!


Untuk maklumat mengenai minuman pulih tenaga ini korang boleh klik www.lucozadesport.com atau saluran youtube mereka di www.youtube.com/lucozade untuk lihat berapa ramai atlet sukan memang suka minum Lucozade Sport secara maya.  Apa lagi..yang kuat bersenam tu, jangan tak cuba ok.

Love,

Kolin Zainal

Tidak ada komentar:

Posting Komentar